Nelly 08/08

Red ett dressyrpass på banan idag! Red på volterna och gick så himmla bra! Börjarde med att skritta fram henne i ca 15 min och testade om jag kunde stanna och öka farten i båda varven, efter 15 min så började jag trava red runt på volterna, gjorde övergångar och guud vad duktig hon var det gick lugnt och fin, hon rusade INTE alls som hon gjorde ibland under lägret, sedan efter 10 min trav, tog jag med lite galopp och samma med den, hon var så himmla lugn och fin! INTE ENS EN BOCKNING! Hoppas hon fortsätter vara så! Efter kanske några min galopp bytte jag varv och galopperade i det också, och även i det varvet var hon lugn och fin!♥ Sedan saktade jag av till skritt och skrittade henne en stund, tvingade min lillebror att följa med för jag ville ha lite bilder ;) Så fick han bygga något medan jag skrittade henne, Och HERREGUD vilken konstig bana han byggde! Först slalom sen skulle jag rida en triangel och sen slalom igen och så halt osv. Haha ;) Lite efter det så tog jag fram en bom och travade och galopperade över den, och det var skit kul tyckte Nelly och sparkade bakut en gång,haha ;) Efter jag hade ridit över bommen 4/5 ggr så tog jag av sadeln och skrittade ut en bit med henne! :3
 
Några bilder från idag↓
Fråga inte vad jag gör, för det vet jag inte själv..Tror typ att jag ska krama henne ↑
dissa min underbara miner tack! :) ;)
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg outfit! :)

Svar: Tack! :D
neeellyy.blogg.se

2013-08-08 @ 20:59:09
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0