Fredag, Lördag och Söndag

                                                                          Fredag:
Felly kom till mig och vi sov i min koja upp på ett berg, spårade ur totalt

                                                                          Lördag:
Vi åkte till Nelly och hoppade, gick super bra, bara två vackra avramlingar från då vi red ut barbacka dubbel..Och så sov vi i kojan igen

                                                                          Söndag:
Vi vaknade kl halv 12 och packade ner allt från kojan, åt lunch och for och åkte Gocart. Kul :3 sen åkte vi till mormor och morfar och åt tårta efterssom jag fyllde år för 12 men min föräldrar är separerade.


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0